Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#49917Reklamace pohovky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2021, před 4 lety

Lumír Puff

Znění stížnosti

Řešil jsem se společnosti OKAY reklamaci pohovky evidovanou pod číslem 1000/21020185. Společnost nestihla reklamaci vyřešit do 30 dní, z toho důvodu jsem odstoupit od smlouvy. Požadoval jsem odvoz pohovky na náklady společnosti a vrácení peněz na účet. Společnost mi vyhověla pouze s odvozem a sdělila mi, že peníze si musím vyzvednout na konkrétní prodejně v Praze Štěrboholích. Tak jsem i se svým nesouhlasím učinil. Na prodejně jsem požadoval úhradu vynaložených nezbytně nutných nákladů. Manažer prodejny tohle odmítl a odkázal mě na reklamační oddělení. Obrátil jsem se tedy na reklamační oddělení, to ale proplacení nezbytně nutných nákladů, které jsem byl nucen vynaložit odmítá.
Jak mohu dále postupovat? Předem děkuji.


Produkt

Rozkládací sedačka


Požadované řešení

Úhradu nezbytně nutných nákladů, které jsem musel vynaložit pro dořešení reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 15:29, před 4 lety

Tato stížnost je duplicitní se stížností ID 49901 a z toho důvodu ji uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.