Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Řešil jsem se společnosti OKAY reklamaci pohovky evidovanou pod číslem 1000/21020185. Společnost nestihla reklamaci vyřešit do 30 dní, z toho důvodu jsem odstoupit od smlouvy. Požadoval jsem odvoz pohovky na náklady společnosti a vrácení peněz na účet. Společnost mi vyhověla pouze s odvozem a sdělila mi, že peníze si musím vyzvednout na konkrétní prodejně v Praze Štěrboholích. Tak jsem i se svým nesouhlasím učinil. Na prodejně jsem požadoval úhradu vynaložených nezbytně nutných nákladů. Manažer prodejny tohle odmítl a odkázal mě na reklamační oddělení. Obrátil jsem se tedy na reklamační oddělení, to ale proplacení nezbytně nutných nákladů, které jsem byl nucen vynaložit odmítá.
Jak mohu dále postupovat? Předem děkuji.
Rozkládací sedačka
Úhradu nezbytně nutných nákladů, které jsem musel vynaložit pro dořešení reklamace.
|
Tweet |
Tato stížnost je duplicitní se stížností ID 49901 a z toho důvodu ji uzavíráme.