Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dost často nakupujeme ve vašem obchodě provozovna Brno, Kaštanová.
Dne 6.4.2021 v 10:33:57 jsme zaplatili místo 4ks jablečná šťáva 1l 24ks á 19,90 a hořčice plnotučná 400g jsme zaplatili místo 2ks á 7,90 3ks. Byl to větší nákup 2000,46Kč, bohužel jsme na tuto skutečnost přišli až při kontrole po příjezdu domů. Není to pro nás důchodce zanedbatelná částka. Přišli jsme při nepozornosti naší i pokladní o částku 405,90 Kč.
Možná by se na něco přišlo při inventůře?
Takovou skutečnost jsme u vás zaznamenali poprvé a ani nás nenapadlo, že by k něčemu až takovému mohlo dojít.
Děkujeme za odpověď.
(adresa viz referenční údaj)
Neoprávněné účtování zboží
Vyrovnání přeplatku
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro reakci. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.