Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaplatila jsem si dovoz!! Měla jsem objednané lino, prvně jsem seděla celý den doma!! A večer mi přišla SMS že jsem nebyla zastižena! Na to jsem na druhý den volala na poštu jak je to možné když jsem byla celý den doma a na to mi paní řekla že bohužel ale můj balík se už nevlezl do auta. Dobře tedy.. Nechala jsem si poslat balík znovu, připomínám že balík jsem si nechávala doručit domu!! Jelikož nejsem pojízdná, nato mi asi za týden přijde SMS v 18:11 večer s tím, že kurýr mi doručí balíček do 20 min! Opravdu? To mi oznámí až večer? Bohužel jsem byla na odpolední, a tak jsem se zeptala kuryra jestli by mi balíček mohl hodit další pracovní den a nebo počkat 15 min.Než bude někdo doma..Samozřejmě, řekl mi že ne že mi balíček dá na poštu a já sem jeho poslední zajiždka a abych ještě podotkla do telefonu mi kurýr před tím než se dozvěděl že nejsem doma řekl ať si pro balík zajdu k hlavní cestě aby nemusel zajizdet do uličky! A prachy za dovoz? Ty už neuvidím. Děkuji už nikdy!!! Sliwková!
Zbytečně vyhozené peníze za dovoz
Vrácení peněz za dovoz domu,Který se nekonal
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.