Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4993Stížnost na prodejnu Datart Mladá Boleslav

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2014, před 10 lety

Luděk Gühl

Znění stížnosti

Vážená společnosti Datart,

dne 19. 11. 2014 jsem ve Vaší prodejně v Mladé Boleslavi, adresa Jičínská 1350, 293 01 Mladá Boleslav, zakoupil výrobek Phillips Universal Car Charger. Když jsem zboží vybíral, nebyl jsem si jist, zda bude pasovat do 12V zásuvky v mém voze, neboť šlo o kratší verzi pro novější, mělčí zásuvky. Prodávající mě ubezpečil, že pokud se tak stane, nebude problém zboží operativně vyměnit, na což se šel zeptat ještě kolegyně na pokladně. Výrobek jsem vyzkoušel a protože skutečně nepasoval, ihned jsem se do prodejny vrátil. Vybral jsem si jiný výrobek a byl odkázán na oddělení reklamací, kde mi prý výrobek vymění. na reklamacích mi však bylo sděleno, že zboží vyměnit nemohou, neboť se musí vrátit v neporušeném obalu. To ovšem není u tohoto výrobku proveditelné, neboť je zcela zataven v obalu.

Ve Vašich všeobecných podmínkách, v kapitole X. Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy, je věta, že, cituji: ,,V případě, že využijete právo na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu, zboží vraťte pokud možno v původním obalu a s veškerým příslušenstvím, a to tak, aby na něm..." Nový Občanský zákoník § 1837, odst. g) upravuje pouze případ, jedná-li se o zboží, které nelze dále použít z hygienických důvodů.

Možnost vrátit zboží v původním, nepoškozeném obalu vzhledem k typu obalu nebyla. Paní na reklamacích jednala velmi arogantně, stále opakovala, že se se mnou vůbec nehodlá bavit, nabídla mi, že pokud jsem nespokojen, sepíše se mnou stížnost. To jsem odmítl, že sepíši stížnost sám.

Chápejte prosím mou stížnost, neboť nejprve mi byla na prodejně podána dvakrát ověřená, špatná informace a zároveň se paní na reklamacích chovala jakkoliv, jen ne tak, jako bych byl zákazník. Vedoucí prodejny již nebyl na prodejně přítomen, byť bylo zhruba 19:00 hodin.

Prosím tímto Vás, jakožto centrálu, o pomoc, neboť nyní mám doma pro mě zcela nepoužitelné zboží a v sobě hořkou příchuť toho, že jsem byl podveden.

S pozdravem,
Bc. Luděk Gühl


Produkt

Mini CL nabíječka do auta DLP2 DOBIJECE, Phillips Universal Car Charger, EAN: 8 712581 698195, cena 239.00 Kč


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy - vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 09:19, před 10 lety

Spotřebitel nemá ze zákona právo odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně. Právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu lze uplatnit pouze u distančních smluv a u smluv, které byly uzavřeny mimo obchodní prostory. Zakoupení nevhodného zboží není právním důvodem pro odstoupení.

Pokud prodávající umožňuje vrácení zboží, které bylo zakoupeno v kamené provozovně, může si k tomu stanovit podmínky (zboží v originálním obalu, s visačkami, apod.) Tuto informaci si musí sám spotřebitel zjistit. Tyto informace často bývají uvedené na dokladu o koupi.

V tomto případě by tedy musel spotřebitel prokázat odlišnou domluvu se zaměstnanci společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 11:44, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost DATART INTERNATIONAL,a.s. dosud nevyužila možnosti reakce prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, rozhodli jsme se případy z tohoto důvodu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.