Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 20.2.2021 jsme si přes www.ochrannerousky.cz (prodávající nejprve VIRALIO, s. r. o., Beroun, poté přejmenováno na Nanolion Mask, Praha 1) objednali a převodním příkazem tentýž den zaplatili sadu nano respirátorů v hodnotě 1.029,-- Kč.
Dne 23.2.2021 jsme obdrželi upomínku, že jsme objednávku nezaplatili. Zjistili jsme, že jsme bohužel při platbě zapomněli uvést variabilní symbol.
Proto jsme 23.2.2021 poslali kopii převodního příkazu a uvedli číslo var. symbolu (na info@ochrannerousky.cz). Dne 26.2.2021 jsme dodávku zboží urgovali - bez odezvy. Protože zboží stále nepřicházelo a ani odpověď na naši urgenci, dopisem ze dne 8.3.2021 jsme odstoupili od smlouvy s žádostí o vrácení peněz. Během asi pěti minut přišla zpráva, že objednávka byla stornována. Po uplynutí zákonné 14-denní lhůty jsme ještě jednou žádali o vrácení peněz, avšak opět bezvýsledně.
sada 10x nano respirátor BreaSafe anti covid-19 s Ag + stříbrem znovupoužitelný, kód 39580
Požadujeme vrácení peněžní částky 1.029,-- Kč.
Případně aby byly praktiky této společnosti prověřeny Českou obchodní inspekcí.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy ohledně nedodaného zboží, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.