Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#49933Nevrácená platba

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2021, před 4 lety

Martina Urbanová

Znění stížnosti

Dobrý den, 8.3.2021 jsem si na eshopu Lidlu objednala zboži. Č. Mé objednávky u Lídlu je 3250071173. Jednalo se o prostěradlo 1kd a 2 ks matrace. Dne 12.3.2021 mi přišli tři balíčky, které jsem zaplatila platební kartou. Když jsem otevřela balíčky, tak v prvním baliku bylo prostěradlo, v druhém matrace a ve třetím místo matrace pouze nějaká podložka na matraci. Kontaktovala jsem zákaznickou linku, kde jsem jim řekla, že mi nedodali druhou matraci a místo toho mi poslali nějakou podložku a já jim zaplatila dvě matrace a prostěradlo. Na to mi na lince, řekli, že v pondělí 15.3.2021 pošlou PPL si pro podložku a že druhou matraci již nemají, tak mi vrátí peníze. 18.3.2021 si převzali podložku zpět. Do dnešního dne t.j.6.4.2021 mi peníze ve výši 2799Kč nebyly vráceny. Již několikrát jsem telefonovala na zákaznickou linku a furt mi řikají to same že věc bude předána příslušnému oddělení. I několikrát jsem psala a vůbec na mé hovory a emaily nereagují.Takže mi neoprávněně zadržují mé peníze.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 09:33, před 4 lety

Pokud se podnikatel se spotřebitelkou dohodl na zrušení smluvního závazku a na vrácení peněžních prostředků, musí podnikatel této dohodě dostát. Pokud podnikatel nevrátil spotřebitelce peněžní prostředky ve sjednané lhůtě, obohatil se na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 15:19, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:33, před 4 lety

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro reakci. Děkujeme Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 10:37, před 4 lety

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.