Společnost


Helena Langová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49934Nedodané zboží z www.spanelskamoda-eshop.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2021, před 4 lety

Jiřina Mačáková

Znění stížnosti

Dne 26.1.2021 jsem si objednala 2 svetry v celkové hodnotě 2900 Kč. Po měsíci jsem paní prosila, co je se zbožím a paní mi sdělila, že marodí. Po dalších třech týdnech jsem paní znovu kontaktovala a napsala mi SMS, že ještě marodí, tak jsem ji prosila, že chci odstoupit od kupní smlouvy a paní se mnou přestala komunikovat, dokonce mi zavěsila opakovaně telefon. Bohužel nadále provozuje svůj eshop. Opravdu jsem se snažila se s paní Langovou slušně domluvit. Nevím, jak dál pokračovat. Na internetu se už objevují další negativní recenze se stejným problémem. Prosím o pomoc, není to pět tisíc, tak na nějaké sepisování na Policii ČR to asi nebude, ale pokud to nechám být, tak si paní vesele bude prodávat dál. Moc děkuji.


Produkt

Objednávka na Španělská-móda Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme v pořádku přijali. Kód objednávky: 20210039 Datum: 26.1.2021 Obsah objednávky Kód Položka Mn. Cena za kus Cena 8627/SED Dámský svetr Cat šedý Barva: Šedá, Velikost: Uni 1 1 499 Kč 1 499 Kč 8618/CER Dámský svetr s pestrým motivem Barva: Červená, Velikost: Uni 1 1 399 Kč 1 399 Kč Kurýrní služba (DPD,GLS) 1 0 Kč 0 Kč GoPay - platba kartou - Online platba kartou 1 0 Kč 0 Kč CENA CELKEM: 2 898 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 10:51, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 14:38, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 10:30, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.