Počet nahlášených stížností: | 187 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den .
Již 4x - vždy v úterý ( 9.3.,16.3.,23.3.30.3.) mně byl naúčtován jako klientovi O2 Czech Republic poplatek 4x po 99.-Kč za údajnou objednávku předplatného služby Mobile4Fun .
Nic takového jsem neobjednal .
U všech mobilních telefonů jsem zablokoval jakékoliv platby přes internet.
Mailem dnes 6.4.2021 na adresu mobile4fun.cz@silverlines.info jsem požadoval okamžité zrušení jakéhokoliv předplatného a zakazal zpracování osobních údajů .
Bude to stačit ?
Nebo to bude tak jako již tolikrát v minulosti - různá podvodná jednání některých jednotlivců a společností , které jim vždy dlouho procházely a proti nimž nikdo nenašel zákonnou cestu a možná ochotu k žalobě a jejich odsouzení.
Je zarážející , že O2 Czech Republic se k této záležitosti staví odmítavě , jakoby se jí to netýkalo . Přitom na svých webových stránkách službu Mobile4Fun inzeruje a inkasuje pro ně platby od svých zákazníků .
Prosím o pomoc .
S pozdravem ing.Pavel Zalibor
Okamžité zrušení jakékoliv údajné objednávky a zákaz zpracování osobních údajů . Případně vrácení stržených poplatků .
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.