Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Hezký den,
dnes jsme jeli do Kauflandu v Bohumíně. Přijeli jsme a bylo 20.47. hlavní dveře však byly už zavřené a my zůstali stát venku. "Security" i paní pokladní, co procházela nás viděla a jen se ohlédla bez zájmu nás pustit dovnitř. Neni to poprvé! Jako zákazník mám právo do 21.00 si nakoupit. Prosím Vás o řádné řešení. Jsme sice malé město, ale já si v nemocnici jako zdravotní sestra nedělám co chci a dodržuji řádně svou pracovní dobu.
Dekuji,
Mrázková Monika
Poučení personálu o otevírací době, poučit personál o ochotě a vstřícnosti k zákazníkům.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.