Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#49938Nedodržení otevírací doby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2021, před 4 lety

Monika Mrázková

Znění stížnosti

Hezký den,
dnes jsme jeli do Kauflandu v Bohumíně. Přijeli jsme a bylo 20.47. hlavní dveře však byly už zavřené a my zůstali stát venku. "Security" i paní pokladní, co procházela nás viděla a jen se ohlédla bez zájmu nás pustit dovnitř. Neni to poprvé! Jako zákazník mám právo do 21.00 si nakoupit. Prosím Vás o řádné řešení. Jsme sice malé město, ale já si v nemocnici jako zdravotní sestra nedělám co chci a dodržuji řádně svou pracovní dobu.
Dekuji,
Mrázková Monika


Požadované řešení

Poučení personálu o otevírací době, poučit personál o ochotě a vstřícnosti k zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 08:02, před 4 lety

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2021 14:52, před 4 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 13:52, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.