Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
objednala jsem si u Vás Tyčový vysavač ETA Moneto Li-ion 1449 90000 bílý. (Objednávka č. 1800223027). Dnes jsem si vysavač vyzvedla. Při vyzvednutí jsem zjistila (z krabice a také od paní prodavačky), že celková doba provozu je 25 minut, přitom na webových stránkách uvádíte, že doba provozu je 45 minut. Tato doba bylo jedno z nejdůležitějších kritérií, podle kterých jsem vysavač vybrala. Několikrát jsem se dotázala paní prodavačky, zda zde nemají jiný vysavač takového výkonu, jestli nedošlo k záměně, ale bylo mi odpovězeno, že takový není.
Od Vaší společnosti jsem již nakoupila mnoho produktů. Tudíž jsem očekávala od zboží jistou kvalitu, kterou uvádíte na svých stránkách. V dnešní době, kdy člověk nemá jinou možnost nakoupení takového zboží, než přes internet, pak je jasné, že se jako spotřebitel budu spoléhat na informace, které k produktu uvádíte a na základě jich si produkt zakoupím. Na tento vysavač jsem již čekala několik dní a spoléhala jsem na něj, že bude splňovat mé očekávání.
Tyčový vysavač ETA Moneto Li-ion 1449 90000 bílý
Požaduji slevu z nakoupeného zboží.
|
Tweet |
Nemá-li dodané zboží vlastnosti, které byly při nabízení zboží deklarovány prodejcem, má vadu (§ 2161 odst. 1 občanského zákoníku). Na vyřízení reklamace má prodejce zásadně 30 dní (§ 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele).
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.