Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.11.2014 jsme u společnosti Deichmann-obuv zakoupili zimní boty, které se následně po prvním obutí venku rozlepily. Boty jsme následující den jeli zpátky reklamovat, paní prodavačka vypsala reklamační protokol a my jsme si měli po 10 dnech přijít pro vyjádření. Tak se i stalo. Trvali jsme na vrácení peněz, jelikož o obuv, která nevydrží ani jedno obutí, nemáme zájem!!! Nicméně nám byly boty vráceny opravené - zalepené. Jelikož to máme na nejbližší prodejnu 30 km a cestu jsme absolvovali celkem 4x, žádali jsme o náhradu cestovních výloh, paní vedoucí jsme řádně vše doložili, avšak ta se na to ani nepodívala a povýšeně nám odvětila, že na to nemáme nárok, jelikož nám byla reklamace ZAMÍTNUTA!!! Podotýkám, obuv nám vrátili opravenou, tudíž reklamaci uznali!!! Po několikátém pokusu paní vysvětlit námi vzniklý nárok jsme to vzdali a odešli se slovy, že se obrátíme na infolinku společnosti. Paní na druhém konci telefonu potvrdila náš nárok na náhradu výloh a požádala nás o zaslání potřebných údajů na e-mail. Po několika dnech se společnost vyjádřila se slovy, že nám neproplatí výlohy spojené s cestovními náklady na osobní automobil. Nabídli proplacení pouze MHD. Společnost se odvolává na svůj reklamační řád, ovšem ani tam není zcela známo, co vlastně ty nutné náklady zákazníka vynaložených v souvislosti s reklamací jsou!!!
Vycházková obuv, č. produktu 11037822/41
Proplacení námi vzniklých nákladů za reklamaci.
|
Tweet |
Ze zákona má spotřebitel nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímž se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit.
Společnost Deichmann nám sdělila, že záležitost byla prošetřena a následně vyřešena. Spotřebitelka nám ovšem již další komentář neposkytla. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.