Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4994Náhrada za reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2014, před 10 lety

Lenka Klepáčová

Znění stížnosti

Dne 1.11.2014 jsme u společnosti Deichmann-obuv zakoupili zimní boty, které se následně po prvním obutí venku rozlepily. Boty jsme následující den jeli zpátky reklamovat, paní prodavačka vypsala reklamační protokol a my jsme si měli po 10 dnech přijít pro vyjádření. Tak se i stalo. Trvali jsme na vrácení peněz, jelikož o obuv, která nevydrží ani jedno obutí, nemáme zájem!!! Nicméně nám byly boty vráceny opravené - zalepené. Jelikož to máme na nejbližší prodejnu 30 km a cestu jsme absolvovali celkem 4x, žádali jsme o náhradu cestovních výloh, paní vedoucí jsme řádně vše doložili, avšak ta se na to ani nepodívala a povýšeně nám odvětila, že na to nemáme nárok, jelikož nám byla reklamace ZAMÍTNUTA!!! Podotýkám, obuv nám vrátili opravenou, tudíž reklamaci uznali!!! Po několikátém pokusu paní vysvětlit námi vzniklý nárok jsme to vzdali a odešli se slovy, že se obrátíme na infolinku společnosti. Paní na druhém konci telefonu potvrdila náš nárok na náhradu výloh a požádala nás o zaslání potřebných údajů na e-mail. Po několika dnech se společnost vyjádřila se slovy, že nám neproplatí výlohy spojené s cestovními náklady na osobní automobil. Nabídli proplacení pouze MHD. Společnost se odvolává na svůj reklamační řád, ovšem ani tam není zcela známo, co vlastně ty nutné náklady zákazníka vynaložených v souvislosti s reklamací jsou!!!


Produkt

Vycházková obuv, č. produktu 11037822/41


Požadované řešení

Proplacení námi vzniklých nákladů za reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 12:56, před 10 lety

Ze zákona má spotřebitel nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímž se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2014 23:44, před 10 lety

Společnost Deichmann nám sdělila, že záležitost byla prošetřena a následně vyřešena. Spotřebitelka nám ovšem již další komentář neposkytla. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.