Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Moje zásilka nebyla doručena, protože jsem “nebyla zaštítěná”, ikdyž jsem celku dobu byla na uvedené adrese. Řidič sobě neměl v poznámce můj mobilní telefon, měl tam ale uvedené číslo bytu, mohl snadně zazvonit, co neudělal. Od jsem nedostala žádný mail informující o tom, že doručení má proběhnout 6.4. Přesto jsem podle představ zákaznického servisu měla vědět, že řidič je na místě a na mě čeká. Asi se předpokládá, že mám třetí oko. A navíc když jsem zákaznický servis v mailu požádala o to, aby zásilka byla doručena v následujících dnech osobně (jelikož chyba v doručení není na mě straně), byla moje zadost naprosto ignorována. Řidič zásilku odvezl na výdejní místo, které mi vůbec nevyhovuje, aniž by mě někdo kontaktoval. Toto považuji za nulový zákaznický servis.
Chtěla bych, aby zákaznický servis efektivně reagoval na žádosti zákazníků, což se v mém případě nestalo. Ale toto je více požadavek do budoucna, jinak se servisu ppl nechce využívat. Co se týče způsobu, jak se to dá dále řešit, tak vzhledem k dnešní situaci jediná možnost, kterou zde vidím je slevový poukaz.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.