Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den
6.4.2021 jsem ve vaší prodejně jak koupil mixér jelikož nejsem zastánce krabic a papírových učtenek účtenku jsem si ofotil a z krabice sundal kód ten uschhovsl a krabici vyhodil když jsem 7
4.2021 chtěl zboží reklamovat v ulici Italská ve městě Kladno reklamaci mi nepřijali jelikož jsem neměl originál účtenku ale jen její kopii tudíž porušili mé právo spotřebitele a urazily mně jako bych zboží ukradl tudíž vás žádám o sjednání nápravy nebo budu muset vše oznámit ČOI. děkuji Koucký
Mixér vynechává motor
Vrácení peněz
|
Tweet |
K reklamaci zboží nutně nepotřebuje spotřebitel doklad o koupi. Stačí jakýkoliv důkaz o tom, že dané zboží skutečně u prodejce zakoupil. To vyplývá z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, který upravuje důkazní prostředky, které lze použít pro prokázání stavu věci.
Prodávající tak není oprávněn po spotřebiteli originální doklad požadovat, pokud je spotřebitel schopen jiným způsobem prokázat zakoupení zboží u prodávajícího, a to ani tehdy, pokud by povinnost předložit originální doklad stanovil například v obchodních podmínkách. Takové ustanovení obchodních podmínek by bylo považováno za zakázané ujednání ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ke kterému by se dle § 1815 stejného zákona nepřihlíželo.
Jestliže prodejce zboží k reklamaci nepřijme, může se spotřebitel obrátit na státní dozorový orgán, Českou obchodní inspekci. Ta provozuje bezplatné řízení o mimosoudním řešení sporů, tzv. ADR. Více informací naleznete na stránkách www.coi.cz.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.