Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4997Upomínka úhrady poštovného za neobjednané a neobržené, navíc společností nijak nekonkretizovanou zásilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2014, před 10 lety

Marcela Procházková

Znění stížnosti

Dne 19.11.2014 jsem měla ve schránce dopis od výše jmenované společnosti na úhradu poštovného včetně poplatku z prodlení a upozornění, že v případě neuhrazení mi budou účtovány další poplatky z případného vymáhání a monitorování pohledávky.
Podotýkám, že jsem si nic neobjednala, žádnou zásilku od této společnosti neobdržela a navíc kromě mého jména a příjmení nesouhlasila ani adresa - špatné číslo popisné i směrovací.
Dnes 20.11. jsem volala na číslo zákaznického servisu uvedeného na upomínce, ale telefon mi nikdo nezvedl, nejsou uvedeny ani web stránky, adresa společnosti - pouze PO BOX 18, 120 00 Praha 2.


Produkt

nevím o jaké zboží by se mělo vůbec jednat


Požadované řešení

Storno upomínky bez jakýchkoliv dalších sankcí a plateb včetně té upomínané.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2014 10:17, před 10 lety

Spotřebitelka by si měl být skutečně jistá, že žádnou objednávku vůči zmíněnému subjektu neučinila. Na druhou stranu, pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli dodala.

Co se týká neobjednaného plnění, takové plnění není dle § 1838 občanského zákoníku spotřebitel povinen vracet, ani podnikatele informovat o tom, že zboží obržel. Pokud si spotřebitelka skutečně nic neobjednala, nemusí nic platit.

Z naší poradenské činnosti je nám známo, že několika málo spotřebitelům se podařilo na číslo uvedené na internetových stránkách společnosti dovolat a v případě, kdy spotřebitel společnost upozorní na skutečnost, že si hovor zaznamenává, problém se dal vyřešit.
Internetové stránky společnosti jsou k dispozici zde: http://westerfield.ch/.

Spotřebitelka může společnost vyzvat ke zdržení se zasílání neobjednaného plnění a požádat o podání informace v souvislosti se zpracováním osobních údajů. Zpracovává-li společnost osobní údaje v rozporu se zákonem, spotřebitelka může podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů a požádat společnost o jejich odstranění z databáze. Zásilku postačí zaslat na adresu P.O. Boxu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 14:31, před 10 lety

Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.