Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49970Kontakty - nelze reklamovat zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2021, před 4 lety

František Náprava

Znění stížnosti

Na firmu se nejde spojit. I na faktuře nemám krom adresy žádné možné spojení. Chceme reklamovat sedačku.


Produkt

Nekvalita sedačky, ač se tolik nevyužívá, při prosazení cítíme konstrukci sedačky


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 09:52, před 4 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 16:50, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 11:26, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.