Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přítel nechal při jízdě taxíkem telefon v autě. Jízdu objednaval kamarád, který to nahlásil přes aplikaci a do kontaktního telefonu zadal me číslo. Spojit s řidičem se nám ani opakovaně nepodařilo, a uber skoro nekomunikoval. Když jsme začala psát e-maily na podporu ze svého e-mailu odmítly mi pomoct i přes to ze jsem jim vše potřebné rekla a i nahlásila své číslo ktere bylo zmíněno z uctu objednavatele. 2krat semnou ukončily konverzaci s tím, ze to budou resit jen přes tento ucet a semnou komunikovat nebudou. Jemu nepřišla ani žádná sms ani oznámení o telefonu.
Uber taxi
Aby někdo konečně začal resit tento problém, když to ma byt podpora
|
Tweet |
Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.