Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
opět nebylo dostupné zboží z letáku na prodejně Prostějov. Jak je možné, že zboží už v 8 hodin ráno není dostupné?????? Není to poprvé Vaše letáky mi v tom případě už opravdu přijdou směšné, protože nemusí vůbec chodit!!!!!
Lucie Vítková
dřevěný model železnice, 3D puzzle
Aby zboží bylo vůbec na prodejně, stát od 6 hodin ráno tam opravdu nebudu!!!! Pokud tam zboží vůbec bylo!
|
Tweet |
Uvedené jednání může naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou. Tuto skutečnost si může ověřit krajský živnostenský úřad, který může za zjištěné porušení prodejci uložit pokutu. Z tohoto důvodu doporučujeme podat podnět přímo na krajskému živnostenskému úřadu.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Společnost Lidl Česká republika v.o.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.