Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#49983Na záruku zapomeňte

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 18 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2021, před 4 lety

Artur Bojko

Znění stížnosti

Jako věrný zákazník který v uplynulých 12 měsících nakoupil u této firmy zboží za cca 100.000 Kč jsem se naivně domníval , že záruka na produkty je reálná . Bohužel je jen na papíře. Koupil jsem si kryt na telefon který byl prasknutý ve spodní části. Zvnějšku žádné poškození vidět není. Když jsem po pár dnech přišel kryt reklamovat , pán souhlasil , že jde o vadu materiálu. Po pár dnech mi přišel mail , že nakonec reklamaci neuznají , že se jedná o kosmetickou vadu a nebrání používání. KRYT JE PRASKNUTÝ. Když takto dopadla záruka na kryt , nechci vědět jak probíhá záruka za dražší zboží. Absolutně nechápu že si kvůli krytu nechají ujít zákazníka (budu nakupovat dál ale určitě ne u nich) . Určitě všem známým kteří se budou ptát doporučím se jim vyhnout . Je to jen další firma bez duše která zvysoka s... na zákazníka .


Požadované řešení

Výměna za nový kryt nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2021 15:15, před 4 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Projeví-li se na zboží vady během 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu. Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.4.2021 08:10, před 4 lety

Dobrý den,

produkt Apple silikonový kryt iPhone 11 bílý, byl zakoupen na prodejně iWant Nový Smíchov dne 17.3.2021 dokladem FV-299630/2021 na společnost Bojko stavební a obchodní, s.r.o., k reklamaci byl předán dne 29.3.2021 s popisem závady - Kryt po 2 týdnech používání praskl v ohybu ve spodní části.
Kryt byl postoupen posouzení servisní společnosti Apple service, která vydala vyjádření, že se jedná o mechanické poškození, které se neslučuje se záručními podmínkami. S tímto bylo vráceno zákazníkovi.
Za vyjádřením servisního střediska si stojíme a reklamaci neuznáváme jako oprávněnou.
Děkuji
Zuzana Bláhová
reklamační oddělení Smarty.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 09:19, před 4 lety

Mechanické poškození je jedním z důvodů, pro které lze reklamaci zamítnout (§ 2170 občanského zákoníku). Jak jsme uvedli v původním vyjádření, nesouhlasí-li spotřebitel s výsledkem reklamace, může se obrátit na znalce v oboru pro vypracování posudku, kterým lze reklamaci rozporovat. Aby měl spotřebitel ve věci úspěch, musel by znalec v této konkrétní věci (pravděpodobně) konstatovat, že jde o vadný materiál, nikoliv o mechanické poškození.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vyjádření společnosti reagovat a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:07, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.5.2021 16:15, před 4 lety


Artur Bojko

Nechci to už řešit , budu teď platit znalce jehož posudek bude nejspíš dražší než samotný kryt. Spíše šlo o jednání - jako věrnému zákazníkovi mi mohli vyjít vstříc aspoň symbolickou slevou. . Produkty Apple nakupuji dál ale už ne u této firmy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2021 09:12, před 4 lety

Dobrý den ,
děkujeme za informaci.
V případě doložení posudku od soudního znalce, budeme věc nadále řešit.
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2021 16:42, před 4 lety

Stížnost prozatím ponecháváme otevřenou a přeřazujeme ji na spotřebitele, aby měl možnost případně sdělit výsledek znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 17:20, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:42, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.