Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
vyhledávala jsem kompresor GALA. U vás jsem našla kompresor GALA super 84. Když jsem tento kompresor chtěla zakoupit u výrobce, nemá jej v nabídce a výrobce nabízí pouze GALA kompresor, který je téměř vzhledově a vlastnostmi shodný kompresor, což mě přijde zvláštní.
Domnívám se, že se jedná o chybné označení produktu a klamání spotřebitele. Na kompresoru, který nabízíte chybí logo GALA a vypadá jako kopie jejich produktu.
Označení GALA kompresor 84 je pro pro mě jako zákazníka velice matoucí.
Děkuji za prověření a Váš včasný zásah, aby nás- zákazníků - bylo co nejméně oklamáno matoucím označením zboží.
Děkuji
kompresor GALA super 84
upozornit a zjistit u dodavatele jak to s kompresorem gala je a zda je to originál od společnosti GALA, úprava názvu výrobku
|
Tweet |
Označení výrobku jako kompresor GALA super 84 (https://www.mall.cz/kompresory/kompresor-na-mice-gala-super-84-100051530359?gclid=Cj0KCQjwvYSEBhDjARIsAJMn0liXNxbF7i7WfCDBJoG0fLGLkGV5UIGTaRRvFkePBeYWTzj1Cd1EkA4aAoObEALw_wcB) vzbuzuje ve spotřebiteli dojem, že se jedná o výrobek výrobce Gala a. s.
Pokud by tomu tak ovšem nebylo (tzn. výrobce Gala a.s. by nebyl výrobce tohoto výrobku), mohlo by se jednat ze strany společnosti Internet Mall, a.s. o klamavou obchodní praktiku dle přílohy č. 1 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, konkrétně o praktiku vymezenou v písm. l) této přílohy. Obchodní praktiky jsou vždy považovány za klamavé, pokud prodávající propaguje výrobek způsobem, který u spotřebitele může vyvolat dojem, že byl vyroben určitým výrobcem, ačkoliv tomu tak není. Má-li spotřebitel dojem, že dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.
Kromě toho by se mohlo jednat o nekalosoutěžní jednání ve smyslu § 2978 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.