Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, dne 1.4.2021 jsem navštívila tento penny market a chtěla jsem koupit respirátory, které byly s 50% slevou. cenovka na regále souhlasila a já šla k pokladně. Pí. pokladní mi však namarkovala plnou cenu, bez uvedené slevy. Na moje upozornění na chybně namarkovanou cenu se šla její kolegyně podívat do regálu s respirátory a sdělila, že sleva skončila předešlý den a mohou mi je prodat pouze za plnou cenu, což jsem odmítla s tím, že je to klamání zákazníka a že sleva z předešlého dne měla být tedy už dávno pryč. Žádná omluva se ze strany pokladní nekonala, ba naopak-byla jsem oběma pracovnicemi slovně napadena, že jsou prý také jenom lidé, pak se k nim přidal ještě jeden jejich kolega, který utrousil něco o agresivitě lidí. Zatím co já řešila vše v relativním klidu, ze strany zaměstnanců se o klidu a profesionálním chování nedá ani mluvit. Podotýkám, že v tu dobu bylo již 11 h dopoledne, ne 7 h ráno těsně po otevření prodejny, kdy by se snad při troše dobré snahy nevyměněná cenovka dala i omluvit. Jsem tak trochu z branže a u nas stále platí heslo " Náš zákazník, náš pán!" a v tomto případě bychom se omluvili a ještě zboží se slevou zákazníkovi prodali. Raději si příště nakoupím jinde Zuklínová Jana
respirátory
Minimálně své zákazníky seznámit se zásady slušného chování a připomenout heslo prodejce " Náš zákazník, náš pán"
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.