Společnost


JiffyGame

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#49988podvodné sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Dagmar Ditzová

Znění stížnosti

Předplatné 99kč-týden.Pošli ano pro objednání na 90340.Ano jsem neposlala a učtovali si 99kč za tuto oznamovací zprávu.


Požadované řešení

vrátit 99kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 11:51, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Z obsahu stížnosti nejsme schopni dohledat subjekt, kterého se stížnost týká. Z tohoto důvodu není možné navázat s podnikatelem kontakt a požádat ho o smírné řešení spotřebitelského sporu. S ohledem na výše uvedené jsme proto bohužel nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.