Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Předplatné 99kč-týden.Pošli ano pro objednání na 90340.Ano jsem neposlala a učtovali si 99kč za tuto oznamovací zprávu.
vrátit 99kč.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Z obsahu stížnosti nejsme schopni dohledat subjekt, kterého se stížnost týká. Z tohoto důvodu není možné navázat s podnikatelem kontakt a požádat ho o smírné řešení spotřebitelského sporu. S ohledem na výše uvedené jsme proto bohužel nuceni stížnost uzavřít.