Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49992Problémy s doručením

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Nikol Dolasová

Znění stížnosti

Se společností DPD máme opakovaný problém s doručením na naší adresu. JIž dvakrát se stalo, že přišel mail s tím, že balíček bude doručován následující den, nicméně v den doručení nepřišla žádná sms s konkrétním časovým rozmezím, na infolinku se člověk dovolá po 15 minutách čekání a když už mě milostivě přepojili na asistenta, nepříjemná arogantní paní mi oznámila, že dnes se žádné doručení nechystá. Na mou otázku, proč tedy chodí mail, že následující den se bude balíček doručovat mi odsekla, že tyto maily chodí automaticky.

Co ale považuji za největší problém je platba. Když už se jednou totiž zadařilo a kurýr balíček přivezl, oznámil mi, že nemá terminál, nikdy ho neměl a nikdy ho ani mít nebude, ačkoliv všude na webových stránkách je deklarováno, že preferují platbu kartou. Balíček tedy musel odvézt, jelikož jsem na tuto situaci zcela logicky nebyla připravena díky předhazované preferenci platby kartou. I toto jsem s touto nepříjemnou asistentkou řešila a taktéž mi bylo odpovězeno velmi nepříjemně, že kurýři jsou jen lidé, že ona sama neví, proč je všude psána preference platby kartou a že pokud mám nápad, jak zlepšit chod firmy, mám jim to zaslat na mail. Pominu fakt, že mi neustále skákala do řeči, a že narozdíl od ní jsem já komunikovala stále slušně. S jinými přepravci tyto problémy neřešíme. Obecně se vždy snažím mít pochopení a vím, že práce v callcentru či na těchto infolinkách je náročná, ale stále si myslím, že zaměstnanec by měl zachovat profesionální přístup, který v tomto případě naprosto selhal. Takto se se zákazníky skutečně nekomunikuje.


Produkt

Komunikace s operátorem, doručení, platba


Požadované řešení

Požaduji přesnější informace ohledně doručovaných balíčků a do budoucna také jasnou informaci, zda je tedy možné platit kartou či nikoliv. Ocenila bych také vstřícnější přístup ze strany operátorky, jelikož z její strany byl skutečně nulový zájem pomoci situaci vyřešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 10:06, před 4 lety

Dle § 5 zákona č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, je každý povinen přijmout toliko tuzemské bankovky a mince bez omezení. Přijímání platebních karet není zákonnou povinností společnosti.

Pokud však společnost tuto službu nabízí, má smluvní povinnost přijmout platební kartu. Nesplní-li nabízenou službu, může u přepravce službu ten, kdo s ním smlouvu uzavřel, reklamovat, tzn. reklamaci může podat typicky prodávající, který s přepravcem smlouvu uzavřel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 14:05, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 11:43, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.