Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#49996Neschopnost v řešení jednoduchého požadavku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Libor Horáček

Znění stížnosti

Pote, co jsem se nastehoval do sveho noveho bytu, jsem si objednal internet od vodafonu, ktery tam jako jediny poskytuje (jinak bych sel samozrejme jinam). Kdyz dorazil technik mi pripojit internet, zkonstatoval, ze mame prekopane kabely a ze to tady nepujde, otocil se a odjel. Kdyz jsem volal asi po pate na zakaznickou podporu, tak mi to opet zvedla neschopna operatorka, ktera absolutne netusi, jak takovyto problem resit. Sdelila mi, ze bude kontaktovat externi firmu, aby sdelila, kdy bude “prekopany” kabel opraveny. Po nekolika dnech se mi dostalo odpovedi, ze je to technicky nerealizovatelne, coz je proste odpoved hodna cloveka jenociferneho iq. Prosim, proskolte sve operatory i na neco jineho, nez rikat “mejte hezky den”. Totalni katastrofa, chcete po mne moje penize a nejste schopni mi ani rict, kdy svuj kabel, ktery je poskozen vasi vinou, opravite. Hnus, kdyby to jen trochu slo, hned jsem u jineho operatora.


Požadované řešení

Sdelit mi konecne, kdy to bude opraveno, a ano chtel jsem napsat stiznost primo pres stranku vodafone, ale tam bych se musel prihlasit, ale jelikoz u vas nemam zadnou sluzbu (protoze jste neschopni mi ji zridit) nemuzu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 10:04, před 4 lety

Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Co se chování operátorky týče, chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2021 07:51, před 4 lety

Dobrý den, pane Horáčku, daná záležitost mě velmi mrzí. Abychom se na to mohli podívat, napište nám na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2021 16:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2021 16:51, před 4 lety


Libor Horáček

Hodnocení: