Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#49998Nevrácení přeplatku za dobití mobilu po zemřelém

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Marta Červená

Znění stížnosti

Dobrý den,
již několik měsíců s vašimi pracovníky řeším přeplatek za dobití mobilu Ing. Boleslava H., který byl vaším zákazníkem mnoho let a zemřel. Přeplatek 300,-Kč byl vámi uznán a poslán šekem na jméno zemřelého, který už si ho nemohl vyzvednout. Několikrát jsem dokládala, že tato částka byla poslána z mého účtu, neboť p. H., umístěný v té době v LDN, již podobné akce nezvládal. Vždy mi vaši pracovníci, buď v prodejně nebo po telefonu slíbili vyřešení této záležitosti a nechali si předložit všechny možné doklady, které si zkopírovali, ale nikdy nic nevyřešili. Nyní mám i pravomocné dědické rozhodnutí, které po mně nikdo zatím nežádal.
Kvůli takové sumě bych jindy nebyla ochotná vyvinout takové úsilí, ale můj bratr zaplatil zbytečně O2 tolik peněz, že z principu aspoň tuto částku požaduji navrátit.
Marta Červená


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 12:07, před 4 lety

Pokud zůstaviteli za jeho života vznikl přeplatek, stává se tento přeplatek předmětem dědického řízení a po ukončení dědického řízení by měl být po předložení usnesení o dědickém řízení vyplacen dědici (popř. dědicům).


Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad, který je příslušný pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ze smluv mezi operátory a spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2021 13:14, před 4 lety

Hezký den,

necháme celou situaci s vrácením prověřit, prosím pouze o zaslání dokladu o dědickém rozhodnutí a vaše kontaktní údaje. Vše stačí zaslat s odkazem na tento dTest na email info@o2guru.cz.

Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:50, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.5.2021 16:51, před 4 lety


Marta Červená

Hodnocení: