Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
již několik měsíců s vašimi pracovníky řeším přeplatek za dobití mobilu Ing. Boleslava H., který byl vaším zákazníkem mnoho let a zemřel. Přeplatek 300,-Kč byl vámi uznán a poslán šekem na jméno zemřelého, který už si ho nemohl vyzvednout. Několikrát jsem dokládala, že tato částka byla poslána z mého účtu, neboť p. H., umístěný v té době v LDN, již podobné akce nezvládal. Vždy mi vaši pracovníci, buď v prodejně nebo po telefonu slíbili vyřešení této záležitosti a nechali si předložit všechny možné doklady, které si zkopírovali, ale nikdy nic nevyřešili. Nyní mám i pravomocné dědické rozhodnutí, které po mně nikdo zatím nežádal.
Kvůli takové sumě bych jindy nebyla ochotná vyvinout takové úsilí, ale můj bratr zaplatil zbytečně O2 tolik peněz, že z principu aspoň tuto částku požaduji navrátit.
Marta Červená
Požaduji vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud zůstaviteli za jeho života vznikl přeplatek, stává se tento přeplatek předmětem dědického řízení a po ukončení dědického řízení by měl být po předložení usnesení o dědickém řízení vyplacen dědici (popř. dědicům).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se Český telekomunikační úřad, který je příslušný pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů ze smluv mezi operátory a spotřebiteli.
Hezký den,
necháme celou situaci s vrácením prověřit, prosím pouze o zaslání dokladu o dědickém rozhodnutí a vaše kontaktní údaje. Vše stačí zaslat s odkazem na tento dTest na email info@o2guru.cz.
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: