Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
19.12.2012 jsem si v Avionu v Ostravě zakoupil u společnosti On-style řetízek s přívěškem a náušnicemi za 950,- Kč. Přívěšek i náušnice byly z chir. oceli a v bílé pastě měly osazené zirkony (v jedné pastě 14 zirkonů). Dne 30.1.2013 jsem reklamoval náušnici, ze které vypadla komplet pasta - zboží vyměněno. Dne 9.11.2013 jsem reklamoval vypadlé zirkony z pasty přívěšku. Navíc jsem společně s přívěškem dal k reklamaci i řetízek, aby se přívěšek neztratil. Výměnu zboží vyzvedla druhá osoba. Doma jsem zjistil, že mi byl vyměněn i řetízek. Dne 22.12.2013 jsem telefonicky mluvil s koordinátorkou On-style p. Sandrou, která mi uvedla, že v případě, že řetízek se nebude nosit, můžu jej vyměnit zpět do 6měs!!! Asi po 3měs. jsem jej šel osobně vyměnit, ale nevyměnili mi jej, přičemž nebyl nošen. Dne 19.9.2014 jsem reklamoval obě náušnice, na kterých vypadl po jednom zirkonu, u obou náušnic na stejném místě. Reklamce neuznána z důvodu nevhodného zacházení s výrobkem-pasta, v místě pod vypadlým zirkonem, byla zoxidovaná-nazelenalá (přístup kosmetiky, vody). Nesouhlasil jsem s tím, že by byla pasta celá zoxidovaná a ne jen v místě pod vypadlým jedním zirkonem. Stejná reklamace i s údajnou oxidací mi byla již uznána z 9.11.2013. Po stížnosti reklamace opět neuznána.
Děkuji, Barša
Daňový doklad o koupi ze dne 18.12.2012 bez čísla daňového dokladu, cena 950,- Kč. 1.reklamce č. 662 ze dne 30.1.2013, 2.reklamce č. 943 ze dne 9.11.2013, 3.reklamace č. 258 ze dne 19.9.2014
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se opětovně vyskytuje stejná vada, resp. vada, která má stejné projevy, a která byla již několikrát odstraňována, může být tato skutečnost chápana jako jedna z indicií, že i nyní se o vadu jedná. Proto v této souvislosti záleží na odůvodnění reklamace, které by mělo řádně vysvětlit, z jakého důvodu se nyní reklamace neuznává, ale dříve reklamace se stejnými projevy byly řešeny opravou.
Bude-li však prodávající stát za svým názorem, že došlo k mechanickému poškození, spotřebitel by tento názor musel rozporovat znaleckým posudkem, z jehož závěrů by bylo zřejmé, zda se jedná o vadu nebo nikoli. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má nárok na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.