Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den dne 22.3.2021 jsem bohužel před přečtením referencí a varováním na D-testu a na základě reklamy v České televizi objednal u firmy NaturaMed Pharmaceuticals roční balení vitamínu-D zdarma za cenu poštovného 49,-.Objednávka č.2103822163,po dvou dnech kdy jsem zjistil co jsou zač,jsem chtěl vše stornovat a zrušit.Po telefonickém hovoru na infolince mi bylo sděleno,že objednávka už nejde zrušit,takže jsem se domluvil že po obdržení zásilky požádám opět telefonicky o výmaz z databáze a zrušení smlouvy.Do dnešního dne 9.4.2021 jsem žádnou zásilku,balíček nedostal,ani pošta pod kterou spadáme nic nepřevzala.Po opětovném kontaktování infocentra jsem dostal odpověd ,že zásilka už byla odeslána 28.3.2021.Zažádal jsem tedy o výmazaní z databáze,zrušení smlouvy,zákaz veškerého kontaktování firmou.Následující den přišla odpověd´ s potvrzením,že mé osobní údaje byly v databázi zablokovány, a že k tomuto dni ukončují veškeré zasílání nabídek obchodu a služeb mé osobě.Nicméně info o objednávce,kterou jsem zadal 22.3.2021 a je údajně na cestě mi nesdělili!Jak postupovat dál?
Vitasolaris vitamin D na rok zdarma
Zrušení objednávky,storno poplatku za poštovné!Vymazání a zablokování v databázi NaturaMed Pharmaceuticals.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelem zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).
Vážený pane Dobeši,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že tak, jak uvádíte, naše společnost obdržela dne 22.3.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, na jejímž základě byl produkt odeslán. V potvrzovacím emailu má každý zákazník možnost objednávku zrušit, této možnosti jste však nevyužil a proto byl na Vaši adresu produkt odeslán. Vzhledem k Vašemu prohlášení, že jste zásilku neobdržel byla související pohledávka ve výši 49,- Kč stornována. Zaslané vyjádření může být použito ve věci reklamace u přepravce. Na závěr bych Vás ráda ujistila, že tato objednávka byla jednorázová, žádné další balíčky Vám nebudou zasílány. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Šmejdi!