Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#50001NATURAMED Pharmaceuticals-Vitamín D na rok zdarma

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Libor Dobeš

Znění stížnosti

Dobrý den dne 22.3.2021 jsem bohužel před přečtením referencí a varováním na D-testu a na základě reklamy v České televizi objednal u firmy NaturaMed Pharmaceuticals roční balení vitamínu-D zdarma za cenu poštovného 49,-.Objednávka č.2103822163,po dvou dnech kdy jsem zjistil co jsou zač,jsem chtěl vše stornovat a zrušit.Po telefonickém hovoru na infolince mi bylo sděleno,že objednávka už nejde zrušit,takže jsem se domluvil že po obdržení zásilky požádám opět telefonicky o výmaz z databáze a zrušení smlouvy.Do dnešního dne 9.4.2021 jsem žádnou zásilku,balíček nedostal,ani pošta pod kterou spadáme nic nepřevzala.Po opětovném kontaktování infocentra jsem dostal odpověd ,že zásilka už byla odeslána 28.3.2021.Zažádal jsem tedy o výmazaní z databáze,zrušení smlouvy,zákaz veškerého kontaktování firmou.Následující den přišla odpověd´ s potvrzením,že mé osobní údaje byly v databázi zablokovány, a že k tomuto dni ukončují veškeré zasílání nabídek obchodu a služeb mé osobě.Nicméně info o objednávce,kterou jsem zadal 22.3.2021 a je údajně na cestě mi nesdělili!Jak postupovat dál?


Produkt

Vitasolaris vitamin D na rok zdarma


Požadované řešení

Zrušení objednávky,storno poplatku za poštovné!Vymazání a zablokování v databázi NaturaMed Pharmaceuticals.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 13:36, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebitelem zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila (např. e-mailovou komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2021 12:35, před 4 lety

Vážený pane Dobeši,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že tak, jak uvádíte, naše společnost obdržela dne 22.3.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, na jejímž základě byl produkt odeslán. V potvrzovacím emailu má každý zákazník možnost objednávku zrušit, této možnosti jste však nevyužil a proto byl na Vaši adresu produkt odeslán. Vzhledem k Vašemu prohlášení, že jste zásilku neobdržel byla související pohledávka ve výši 49,- Kč stornována. Zaslané vyjádření může být použito ve věci reklamace u přepravce. Na závěr bych Vás ráda ujistila, že tato objednávka byla jednorázová, žádné další balíčky Vám nebudou zasílány. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2021 10:35, před 4 lety


Libor Dobeš

Hodnocení:

Komentář: Šmejdi!