Společnost


UrbanTrend s.r.o. v likvidaci

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50007Nedodaný tovar z objednávky z 28.12.2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Soňa Hűbnerová

Znění stížnosti

Obraciam sa na Vás opäť touto cestou lebo 4.3.2021 ste mi na moju sťažnosť nedodaného tovaru objednaného 28.12.2020 meilom oznámili,že ste upovedomili predajcu a čakáte na jeho vyjadrenie.Za 1mesiac 5dní sa predajca nevyjadril k dôvodu nedodaného tovaru ani na skutočnosť či uvedený tovar dodá, keďže som žiadala objednaný
tovar dodať a preto ruším objednávku a žiadam okamžite vrátiť 17,00 EUR, ktorými bol 28.12.2020 objednaný tovar vopred uhradený.
Firmu UrbanTrend s.r.o. týmto považujem za neserióznu a potenciálnym zákazníkom odporúčam dobre zvážiť využívanie služieb tejto spoločnosti.


Produkt

dámsky priliehavý overal, katalogové číslo 32523396719,kategorie šata a overaly.


Požadované řešení

Teraz už žiadam vrátenie peňazí

Váš dojem je,že si chcem iba posťažovať?Vôbec Vas nenapadlo, že čakanie na uhradený tovar od 28.12.2020 do 09.4.2021 je dosť dlhý čas na to,aby som mohla použiť aj horšie hodnotenie "takého milého predajcu"?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 12:19, před 4 lety

Ohledně právního hodnocení se odkazujeme na naše vyjádření u první stížnosti spotřebitelky (ID 49045). Spotřebitelce doporučujeme, aby sdělení, že odstupuje od smlouvy z důvodu prodlení na straně prodávajícího, adresovala bezprostředně a přímo jemu. Jako adresu lze využít Kaprova 42/14, Praha, 11000.

Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, má prodávající povinnost jí bezodkladně vrátit peněžní prostředky, které od ní v souvislosti s koupí zboží obdržel.

Jelikož spotřebitelka již jednou obdobnou stížnost podala a společnost na ni nereagovala, a tato stížnost je navíc víceméně pouze informativního charakteru, bez dalšího ji uzavíráme. V případě souvisejících dotazů nás může spotřebitelka kontaktovat na naši bezplatné právní poradně na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.