Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50009Reklamace zboží formou zaslání do zahraničí.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2021, před 4 lety

Petr Mičulek

Znění stížnosti

Pokud chci reklamovat zboží, musím jej zaslat do Belgie.
Přikládám kopii reklamační odpovědi.

Vážená paní/Vážený pán
Náš zákaznický zástupce odpověděl na Váš tiket #8907922514. Níže je obsah:

Děkuji za vaši odpověď. Níže je instrukce pro vrácení. Před návratem si ji pečlivě přečtěte.

1. Zpáteční adresa
Název: Airydress Return Center
Adresa: Rue de Renory 497, Lutych
Země: Belgie
Poštovní směrovací číslo: 4031


Požadované řešení

Nechci reklamované zboží zasílat do zahraničí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 22:07, před 4 lety

Reklamaci zboží je možné uplatnit v souladu s § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zásadně u prodávajícího, u kterého věc byla koupena.

Dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně. Zákon výslovně neupravuje povinnost zahraničního podnikatele zřídit provozovnu (resp. místo, kde bude možné uplatňovat reklamace) v zemi, na níž se při své obchodní činnosti zaměřuje a jejíž spotřebitelé od něj nakupují zboží.

Je-li reklamace uznána jako důvodná, má podnikatel povinnost proplatit spotřebiteli poštovné spojené s reklamací (§ 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2021 17:32, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2021 13:21, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.