Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
16.3.2021 jsem u vás učinil objednávku na vitamin D zdarma.
Poštovné dle podmínek 49,- Kč zaplaceno převodem z účtu dne 26.3.2021
Po přečtení recenzí Vás touto cestou žádám o odstoupení ze sjednané smlouvy a o odstranění mých osobních údajů z vaší databáze.
Nerad bych od vás dostával nevyžádané zboží či reklamní letáky.
Děkuji za kladné vyřízení mého požadavku.
S pozdravem Miroszlav Ojcinger
Vitamín D za poštovné 49,- Kč
Žádám firmu o odstranění veškerých mých údajů.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Ojcingere,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že k dnešnímu dni jsme zablokovali zákaznický účet a Vaše osobní údaje jsme předali k výmazu. Do doby, než se informace o blokaci přepíše do všech našich systémů, což může trvat několik dní se může stát, že k Vám ještě nějaká naše nabídka dorazí, protože v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte. Další oslovení již nebude do budoucna z naší strany iniciováno.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.