Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 30.3. jsem Vám vracel zboží přes Zásilkovnu,dodnes nemám peníze upět na účtu,nemáte dokonce ani v evidenci vašeho systému přijaté vrácené zboží,až po mojí urgenci 8.4. a zaslání kopie Potvrzení o převzetí.Zatím od vás chodí jen další emaily z infolinky,že se tím budete zabývat a dáte vědět za další š dny.Měli byste se zamyslet nad vaším systémem ve srovnání s konkurenční ALZA,kde po reklamaci máte plat bá zpět do 24-48hod na účtu a bez komplikací,urgencí a neustálých emailů,jak to řešíte,máte formuláře atd.,ale bez výsledku.Rozhodně už u vás nebudu nakupovat,to platí i o recenzích,naopak.Velice špatná zkušenost.
S pozdravem
Aleš Zbraněk
Požaduji vrácení částky
|
Tweet |
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.