Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
stěžoval jsem si na přístup revizora DPP, že jsem obdržel pokutu za neplatnou jízdenku i přesto, že v ten moment jsem panu revizorovi fyzicky ukázal platnou SMS jízdenku. Pan revizor mi udělil pokutu s tím, že před vstupem do placeného prostoru jsem určitě nemohl stihnout mít platnou jízdenku, či si to vůbec poslat a zkrátka jen odhadoval dobu, kdy jsem si ji zaslal a že jsem již musel být v placeném prostoru. Odmítam příjmout to, že jsem měl nezaplacenou jízdenku, když vím, že sms jízdenku jsem si zasílal před vstupem do dopravního prostředku, kde jsem také byl zkontrolován. Sms jsem si zaslal v čase 12:11, platná SMS jízdenka mi přišla 12:13 a až někdy poté jsem byl zkontrolován přímo v metru. Dle zápisu o provedené kontrole provedl kontrolu dle dokumentu až 12:16 (mohu poskytnout kopii).
Odpověď DPP:
Uvádí, že v době kontroly jsem neměl platnou SMS jízdenku (chybělo pár vteřin), byť už byla několik minut předem uhrazená. Nicméně já platnou jízdenku ukazoval, tudíž jsem jízdenku již měl platnou a nesouhlasím s tím. Navíc jsem nespokojen s tím, že jsem žádný takový dokument neobdržel, že bych měl v době kontroly neplatnou jízdenku a je to tedy neplatná, pravděpodobně smyšlená, informace. Jediný předaný dokument uvádí čas kontroly v 12:16h. Mohu tedy vidět i tento podložený dokument od DPP, či neexistuje a na základě toho mám platit pokutu?
Také uvádí, že jízdenka mi platila až od 12:14h, což je také nesmysl, neboť mi přišla 12:13 a zaslána byla 12:11. Je tedy můj problém, že tam mají jakési vnitřní opoždění? Přeci papírová jízdenka také neplatí až několik minut poté, co si ji označím.
Nedopustil jsem se z mého pohledu žádného přestupku proti DPP. Jízdenku jsem měl řádně uhrazenou již před vstupem a nevidím důvod, proč bych tedy měl platit pokutu na základě spekulací pana revizora, že jsem to nemohl stihnout.
Děkuji, Jakub F.
Pokuta číslem RZ 15476870
Požaduji zrušení uložené pokuty od revizora DPP.
|
Tweet |
Prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz nemohou být, dle podmínek služby, řešeny anonymní stížnosti. Vzhledem k tomu, že spotřebitel neuvádí celé jméno, nemůže být stížnost na portálu publikována a bude uzavřena.