Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 23.2.2021 jsem zaplatil (převodem z účtu) zboží a získal automatické emailové potvrzení z e-shopu www.z-design.cz (www.e-zack.cz), že objednávka byla přijata. Do dnešního dne nebylo zboží dodáno. Eshop nekomunikuje - ani email, ani sms, ani mobil.
Zboží - designový háček Zack BATOS, cena 649 Kč vč. poštovného.
Snaha o řešení:
- 23.2.2021 - platba za zboží a potvrzení objednávky
- 17.3.2021 - urgence o dodání zboží emailem (mobil,
- 30.3.2021 - SMS na mobil 736 100 574, že věci oznamuji ČOI
- 30.3.2021 - žádost o radu na ČOI
- 9.3.2021 - vyjádření ČOI (obsáhlé) - vyjma chargeback z karty asi nemá
řešení
- 10.4.2021 - žádost bance o chargeback či jinou možnost vrácení peněz
Kontakty na prodejce z emailu:
Z-Design.cz
Ke studánkám 831
25266 Libčice nad Vltavou
Banka: 112214134/0300
Varabilní symbol: 2021000025
Kontakty:
Telefon: 736 100 574
E-mail: info@z-design.cz
http://www.e-zack.cz
Háček na dveře, https://www.z-design.cz/eshop/792-hacek-na-dvere-batos.html
1. Dodání zboží. 2. vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Žádáme podnikatele, aby se k případu vyjádřil. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.