Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý deň prajem, dnes sa mi stala nepríjemná záležitosť. Obnovila som inzerát, ktorý mal nadpis " Výrobky z dreva" v kolonke Ostatné -
sklo,keramika. Inzerát obsahoval staré výrobky z dreva /drev.misky na oriešky, drev. vázičky, vešiak, svietnik, kolovrátok/ v hodnote od 2,-do
10,-euro. Tento inz. bežal cca 2týždne. Dostala som upozornenie mailom od Podpora.bazos.sk, že došlo k vymazaniu inz., nakoľko bol zle zaradený a mám si ho vložiť do platenej sekcie Služby. Nevidela som dôvod aby som tak urobila, nakoľko tie drev. výrobky nikto nevyrába pre mňa, čo je zrejmé aj
z ponúkanej ceny. Preformulovala som názov inzerátu a zverejnila som ho znovu. Krátko na to sa stalo to, že mi zablokovali tel. číslo a vymazali
všetky inzeráty. Napísala som pánovi Kubjátovi a ten mi odpísal, citujem:
Blokace je na dobu 6 mesícu z dúvodu porušení podmínek inzerce. Opakovane bylo inzerováno v chybné sekci i pres zasílaní emailu z našé strany. Ja som ale žiadne emaily nedostala, čo som aj jemu napísala. Neviem z akého dôvodu som si tento trest vyslúžila, čím som sa tak strašne previnila.
Mám 70 rokov, je to moje hoby, zbavujem sa starých vecí, nemám žiaden
úmysel na nejaký podvod a myslím, že je to len nejaké nedorozumenie,
ktoré by sa dalo riešiť aj inou formou, ako takým prísnym trestom.
Prosím o zváženie, že či je takáto forma trestania oprávnená a zaslúžená.
Dakujem za Vašu odpoved a prajem pekný deň Smolková Valéria
Zrušenie 6 mesačnej blokácie.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.