Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
zasilka nebyla jiz druhy den dorucena. Nikdo neni schipen rict z jakeho duvodu. Pri realizaci objednavky 9.4 byl volny termin alzaboxu 10.4. a nic..11.4 sms ze opet nebude doruceno..
Tzn ze alza uvadi nepravdive informace pri objednavani?
437898575
rozumne vysvetleni
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,děkuji Vám za Vaši zprávu. Vzniklá situace, spojená se zpožděním Vaší objednávky mě velice mrzí a omlouvám se Vám za ni. Vaší dosavadní přízně si opravdu vážíme a ráda bych Vás ujistila, že nebylo naším záměrem, Vám nákup u naší společnosti znepříjemnit. Vaši zásilku již eviduji v pořádku doručenou i vyzvednutou k dnešnímu dni, tedy 12.4. 2021 a vzniklo zde tedy zpoždění oproti předpokládanému termínu o dva dny. Nyní Vás budu neprodleně kontaktovat na Váš E-mail, kde Vám za tyto komplikace ráda nabídnu kompenzaci.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky
Dobry den.
Omluvu bych prijal kdyby bylo od zacatku jednano korektne. Do dnesniho dne se mi nebyl nikdo schopen vyjadrit k duvodu prodleni. Ani Vy!!! Na posledni mail z 10.4. jsem jiz odpoved ani nedostal. Pak nahodou padlo podezreni na nejakeho prepravce i kdyz zavoz si dela alza sama. V mailu mam potvreni o expedici a ze zasilka je na ceste. I tak mi bylo receno ze doslo k problemum v expedici. Dne 11.4. to dokonala Vase kolegyne o pohadce o poskozene zasilce. Ale pred tim me stihli 2 kolegove ujistit ze zasilka urcite dorazi 11.4. a ze plasim zcela zbytecne. A nakonec mi opet napisete pouze potize pri preprave. Za dopravu jsem si zaplatil a nebyl mi sdelen zadny rozumny duvod. Alza ma asi jedine auto na kterem zalezi rozvoz? Pri realizaci objednavky byl termin volny a nevidim rozumny duvod termin prodlouzit o dalsi 2 dny. Nebo jsou informace nepravdive? Zasilka objenaná 9. dorazi az 12. , ale poskozena zasilka z 11. dorazi hned 12. ?
Není tohle náhoudou pohádka o tom, že Alza slibuje doručení o vínekdu, ale když není dostatek zásilek, tak se najednou vsechno zpozdi - az do doby nez se zakazky nakumuluji ?!
A vy mi tu podstrcite slevu aby u vas zase neco koupil. To snad nemyslite vazne. Toto byl posledni nakup a zaruka sireni pouze negativni reklamy.
Pekny den.
Oravec
Dobrý den,
za zpoždění Vaší objednávky se Vám ještě jednou omlouvám. Samozřejmě děláme my i následně řidiči maximum pro to, aby naši zákazníci objednané zboží obdrželi co nejdříve. Záleží také samozřejmě na místě doručení a z jakého skladu se zásilka rozváží.
Mrzí mě, že nejste spokojen s vystavenou kompenzací, daný šek samozřejmě můžete případně darovat.
Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Z mé strany je to jasné. Klamavá reklama chamtivé firmy... Nekompetentní zaměstnanci odpovídající jako roboti.
Škrtám Vás ze svého seznamu dodavatelů.
A voucher si nechte. Nepoženu k Vám ani nepřítele. Ještě budu mít kvůli Vám zle, že jsem doporučil neschopného dodavatele...
Pěkný den.
Dobrý den,
za nás jsme již poskytli zákazníkovi vyjádření i omluvu. Prosíme tedy o případné uzavření případu.
Přeji Vám pěkný zbytek dne, Veronika, Alza.cz
Stížnost tímto uzavíráme. Děkujeme stranám za součinnost.