Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
21.2.2021 přijala společnost rivalenti objednávku číslo: 2231672, která obsahovala 3KS zboží v celkové hodnotě 546Kč, tentýž den přijala společnost i platbu na účet za objednávku a potvrdila odeslání zboží.
10.3.2021 dorazil balíček s 1Ks zboží, ihned jsem odeslala dotaz na důvod nekompletní zásilky, následně jsem přes jejich email (jelikož jiná komunikace není možná) vyplnila reklamační formulář a zažádala jsem o zaplacení zbylých 2Ks zboží - opět bez reakce.
Celkově eshop nereaguje, dopředu má naučené fráze a texty, kterými zákazníka odpálkuje. Přeji hodně zákazníků, kteří si tam neobjednají ani ponožku :-)
Dámské prádlo Marie - černá, vel. S, Souprava spodního prádla - růžová vel UNI, Dámský set Nidalee - bílá vel UNI
vrácení peněz na účet - podklady mají
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny položky objednávky). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.