Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 11.4,2021 mi byla Vámi zaslaná SMS zpráva,že mi otevíráte 100Mb za 49,. Kč,které jste si automaticky vzali.Jakým právem manipulujete s mými financemi bez mého souhlasu_?Vezměte si zpět svoje data a vraťte mi moje peníze na účet.jinak budu muset toto Vaše neoprávněné jednání řešit odchodem z Vaší společnosti.Vlasta Vlasáková,
telefon 723120328
chci výpis, kde bude jasně vidět vrácení obnosu, který jste si neoprávněně přisvojili.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den, paní Vlasáková,
děkuji za Váš podnět. Rád se na Vaše nastavení podívám, doplňte mi prosím pro ověření do sekce neveřejných údajů Váš PUK nebo výrobní číslo SIM karty, které naleznete na zadní straně SIM karty nebo na plastovém výlisku od SIM.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Spotřebitelka nám zaslala doplnění stížnosti, které požadoval operátor. Stížnost rovněž byla převedena do neveřejného režimu z důvodu uvedení osobních údajů v textu stížnosti.
Vyjádření spotřebitelky: Ing.Pospíchal chce k mé stížnosti dodat PUK 94111013-
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, paní Vlasáková,
děkuji moc za doplnění.
Dle kontroly je u Vašeho čísla aktivní výhoda za dobití alespoň 300 Kč získání na 30 dní balíčku 100 MB dat zdarma.
Po dobití kreditu 30. 3. 2021 jsme Vám poslali tuto zprávu: Dobry den, na karte mate nastavenou vyhodu Balicek 100 MB dat, ktera bude aktivni do 29.04. 10:15, pak ji vzdy aktivujete dobitim aspon 300 Kc. Vase O2.
Dne 11. 4. 2021 jste vyčerpala 80 % ze 100 MB dat a poslali jsme Vám SMS v tomto znění: Dobry den, ze sveho objemu dat 100.0 MB jste vycerpali 80 % a zbyva 19.9 MB. Po vycerpani Vam obnovime dalsich placenych 100.0 MB. Internetu si tak muzete uzivat nepretrzite. Pro vice info kliknete na http://mo2.cz/datainfo Vase O2.
Jelikož téhož dne došlo k úplnému využití Vašich dat, poslali jsme Vám následně tuto SMS: Dobry den, uz jste vycerpali svuj objem dat. Obnovili jsme Vam dalsich 100.0 MB za 49 Kc, takze si internetu muzete uzivat dal. Vase O2.
V případě, že nechcete, aby se Váš datový balíček automaticky obnovil v případě vyčerpání, zruším Vám do budoucna automatickou obnovu a nechám Vám vrátit 49 Kč do Vašeho kreditu - souhlasíte s tímto řešením?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Spotřebitelka doplnila následující vyjádření:
"souhlasím s navrhovaným řešením"
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, paní Vlasáková,
omlouvám se za čekání na dořešení.
Nyní jsem Vám nechal vrátit částku 49 Kč do Vašeho kreditu a zrušil doplňkovou službu automatické obnovy datového limitu při vyčerpání.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.