Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.12.2020 jsem odvezl do výkupu surovin litinu a železo, dodnes jsem neobdržel peníze, volal jsem psal jsem emaily, osobně jsem se dostavil a stejnak dodnes jsme neobdržel od DS TRade Praha s.r.o doklad vše mám...
Vážní lístek odpadu 62363, kód nakládání BN30, datum 21.12.2020 13:57
Vyplácení dlužné částky a to 1640,50,-
|
Tweet |
Společnost má povinnost vyplatit částku. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba splatnosti nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat vyplacení ihned. Společnost je poté povinna splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže částku nevyplatí, upozorní spotřebitel společnost, že nevyplatila částku včas a poskytne společnosti přiměřenou dodatečnou lhůtu k vyplacení (lze poskytnout i mlčky).
Pokud společnost nevyplatí částku ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení předaného plnění. Spotřebitel rovněž může nadále trvat na vyplacení částky dle smlouvy.
Nereaguje-li společnost na SMS a tel. hovory, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že společnost nevyplatí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné společnost vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.