Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#50038Nedodané zboží- předplatné časopisu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před 4 lety

Lucie Nevrlá

Znění stížnosti

Synovi jsem k Vánocům zaplatila předplatné časopisu Barlife. Jedná se o čtvrtletník. První číslo měl obdržet 15.3.2021. Časopis bohužel synovi doručen nebyl, proto jsem se prostřednictvím emailu dne 6.4.2021
obrátila na reklamační oddělení,pouze automatická odpověď.Na telefonní číslo není možné se dovolat.


Produkt

Předplatné časopisu Barlife


Požadované řešení

Požaduji doručení časopisu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 11:35, před 4 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2021 16:05, před 4 lety

Zákazník telefonicky kontaktován s vysvětlením, že vydání časopisu bylo ze strany vydavatele posunuto na duben, což bylo uvedeno i při zpětné notifikaci uvedené reklamace.
PrePay

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 17:05, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost vyjádření potvrdit, informovat nás o vývoji případu, resp. stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.4.2021 23:24, před 4 lety


Lucie Nevrlá

Hodnocení:

Komentář: Blesková reakce od společnosti PrePay po vaší intervenci :-). Škoda, že tak jednoduchá informace o nedoručení, z důvodu posunutí termínu vydání časopisu, se ke mě nedostala hned po prvním dotazu.