Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Synovi jsem k Vánocům zaplatila předplatné časopisu Barlife. Jedná se o čtvrtletník. První číslo měl obdržet 15.3.2021. Časopis bohužel synovi doručen nebyl, proto jsem se prostřednictvím emailu dne 6.4.2021
obrátila na reklamační oddělení,pouze automatická odpověď.Na telefonní číslo není možné se dovolat.
Předplatné časopisu Barlife
Požaduji doručení časopisu
|
Tweet |
Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mají být doručovány noviny či časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazník telefonicky kontaktován s vysvětlením, že vydání časopisu bylo ze strany vydavatele posunuto na duben, což bylo uvedeno i při zpětné notifikaci uvedené reklamace.
PrePay
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost vyjádření potvrdit, informovat nás o vývoji případu, resp. stížnost případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Blesková reakce od společnosti PrePay po vaší intervenci :-). Škoda, že tak jednoduchá informace o nedoručení, z důvodu posunutí termínu vydání časopisu, se ke mě nedostala hned po prvním dotazu.