Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5004Opakovaně nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2014, před 10 lety

Veronika Hanáková

Znění stížnosti

Již několikrát se stalo, že nám pošta Brno 15 nedoručila zásilky. Bydlíme na ulici Komprdova. Dvakrát to byl předplacený časopis a teď dokonce pozvánka na důležité jednání na úřadě. Měli jsme se s manželem dostavit na odbor sociálních věcí a nedorazili jsme, protože nám pošta nedoručila pozvánku. Také u nás pošťáci klidně hodí dopis do jiné schránky. Třeba i o pár ulic dál. Když jsem se bavila s lidmi, co bydlí v okolních ulicích /Meluzínova, Viniční/, mají podobně otřesné zkušenosti s doručovateli z pošty Brno 15 Rokycanova ul.


Požadované řešení

Zajistit kvalitní poštovní doručovatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 16:59, před 10 lety

Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku.

Co se týká předplatného, jeho doručení lze řešit i se smluvním partnerem, který má s poštou uzavřenou smlouvu o jeho doručování. Pokud nebylo doručeno, spotřebitel má právo na znovuzaslání.

Opakuje-li se takové jednání, je možné současně podat stížnost Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.