Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#50043Nedostupnost výdejního místa 75131 Týn nad Bečvou, Novosady 345

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před 4 lety

Radek Velešík

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 08.04.2021 dopoledne jsem obdržel SMS informaci ohledně možnosti vyzvednutí zásilky č. Z3203745792 na výdejním místě :
Novosady 345
75131 Týn nad Bečvou
Na výdejním místě jsem byl stejného dne 08.04.2021 mezi 15:00 – 16:00 celkem 3x – objekt zavřený, na silné klepání na dveře a okna nikdo nereaguje.
Dne 09.04.2021 v 06:30 stejná situace – objekt zavřený, na klepání žádná reakce.
Zkoušel jsem i volat na telefon uvedený na jiných internetových stránkách – 581 797 050 (viz níže) – bezvýsledně.


Produkt

zásilky č. Z3203745792


Požadované řešení

Dodat zásilku v odpoledních hodinách (od 15:00)do místa mého bydliště :
Záhorská 358
75131 Týn nad Bečvou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2021 16:17, před 4 lety

Dá-li podnikatel veřejnosti najevo, že na určitém místě podniká, má dle ustanovení § 434 občanského zákoníku povinnost zajistit, aby veřejnost mohla na tomto místě činit vůči podnikateli právní jednání, a to zásadně v provozní době určené podnikatelem, a není-li provozní doba určena, v době obvyklé. Obvyklost doby pro styk s veřejností pak bude nutné zkoumat především s ohledem na místo podnikání a srovnatelné provozovny v rámci příslušného odvětví.

Ustanovení § 434 občanského zákoníku zakládá zákonnou povinnost podnikatele. Pokud ji poruší, může být povinen k náhradě škody podle ustanovení § 2910 občanského zákoníku.

Jako škodu je možné si představit např. cestovní náklady, které vynaložil spotřebitel na (druhou, třetí) cestu, kterou musel opakovaně učinit jen proto, že pobočka byla (i přes opačná sdělení podnikatele) uzavřena, v důsledku čehož spotřebitel nemohl zboží převzít "hned na první pokus".

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 16:31, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 14:01, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.