Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den.
Dne 08.04.2021 dopoledne jsem obdržel SMS informaci ohledně možnosti vyzvednutí zásilky č. Z3203745792 na výdejním místě :
Novosady 345
75131 Týn nad Bečvou
Na výdejním místě jsem byl stejného dne 08.04.2021 mezi 15:00 – 16:00 celkem 3x – objekt zavřený, na silné klepání na dveře a okna nikdo nereaguje.
Dne 09.04.2021 v 06:30 stejná situace – objekt zavřený, na klepání žádná reakce.
Zkoušel jsem i volat na telefon uvedený na jiných internetových stránkách – 581 797 050 (viz níže) – bezvýsledně.
zásilky č. Z3203745792
Dodat zásilku v odpoledních hodinách (od 15:00)do místa mého bydliště :
Záhorská 358
75131 Týn nad Bečvou
|
Tweet |
Dá-li podnikatel veřejnosti najevo, že na určitém místě podniká, má dle ustanovení § 434 občanského zákoníku povinnost zajistit, aby veřejnost mohla na tomto místě činit vůči podnikateli právní jednání, a to zásadně v provozní době určené podnikatelem, a není-li provozní doba určena, v době obvyklé. Obvyklost doby pro styk s veřejností pak bude nutné zkoumat především s ohledem na místo podnikání a srovnatelné provozovny v rámci příslušného odvětví.
Ustanovení § 434 občanského zákoníku zakládá zákonnou povinnost podnikatele. Pokud ji poruší, může být povinen k náhradě škody podle ustanovení § 2910 občanského zákoníku.
Jako škodu je možné si představit např. cestovní náklady, které vynaložil spotřebitel na (druhou, třetí) cestu, kterou musel opakovaně učinit jen proto, že pobočka byla (i přes opačná sdělení podnikatele) uzavřena, v důsledku čehož spotřebitel nemohl zboží převzít "hned na první pokus".
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.