Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5005Ztracení balíku z ciziny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2014, před 10 lety

Vladimir Geppa

Znění stížnosti

Dobry den,

pred asi 3 tydny mi by mel prijit balik z ciziny (z Ciny).

pred 2 tydny (coz teda 05/11/2014) mi zavolala pani s telefonniho cisla xxx a rekla, ze je zamestnancem Ceske Posty a ted ma v ruce balik na moje jmeno s uvedenou mou adresou a vahou 1,65 kg a jinak chci se mi zeptat jstli ja nahodou nevim jake bylo teto zasilce pridelano nove cislo pri dodani do Ceske Republiky - protoze ten papirek (ta nalepka) - ona to vidi - byl behem cesty utrhnut a ted ona nevi co s tim. ja jsem ji sdelil jenom to puvodni cislo, ktere bylo pridano teto zasilce v Cine (coz je BLVS2484570000000255), ale to ji nepomohlo - neumela pres svuj system podle tohoto cisla muj balik najit. rekla, ze musi to poslat ted do celniho uradu a rekla, ze nevi za jak dlouho mi ten balik dorazi. vcera (19/11/2014) - coz je po dvou tydnech - jsem zavolal na teto tel. cislo a asi 20 minut mluvil s nejakou (ale prijemnou) slecnou, s kterou se mi snazili pres postacky system najit aspon nejakou informace o mem baliku - zadavali tam jemo, adresu, pobocku posty atd. ale zadne vysledky. doporicila mi podat reklamace - caz vlastne delam (tedy formou stiznosti)

to hodne otravuje, ze pocitas se s necim (zaroven casove) a pak zjistujes, ze diky nekomu se nalepka s cislem je ztracena a nevis jestli tvuj balik vubec dostanes.

a nikdo nevi (z postaku) co s tim delat...


Produkt

balik z Ciny, vaha 1,65 kg, tracking number BLVS2484570000000255


Požadované řešení

ja chci at by se ten balik nasel a konecne ke me dorazil. a to vlastne cim nejdriv


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 14:39, před 10 lety

Pokud není dostupné přidělené číslo, domníváme se rychlejší postup bude, pokud uplatní reklamaci dodání odesílatel. Uveřejnění stížnosti nelze považovat za uplatnění reklamace. Tu lze uplatnit v souladu s Poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.