Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Važený /ne/ dodavateli služeb internetoveho připojení Internet Optimal HD společnost O2
Telefoní a internetove sluzby pouzívám u spolecnosti O2 vice jak 20 let a byly doby kdy jsem chtel jejich služby davno ukoncit,ale nejak nemam rad caste zmeny.
Dva roky pouzivam na chalupe internet vzduchem protoze internet po telefoní pripojce prý není mozný pro velkou vzdalenost od ustredny. Kdyz jsem si internet LTE namontoval na misto s nejvyssi rychlosti kolem 5 MG/s tak se mi podarilo koupí venkovni antény zvýšit rychlost az na 12Mb/s.Prijímam vysílac Stárkov v obci Chlívce okres Náchod.Takto to fungovalo s ruznými výkyvy rychlosti po 2 dva roky.
V lednu v roce 2021 spadla rychlost internetu najednou na 1,5-2Mb/s s tím ,že rychlost jeste znacne kolisa.Tuto zkutecnost jsem nahlásil na poruchy O2. Musím přiznat,že vaše technické odd. se tomutu opravdu venovalo a snazili se mne vyjit vstric. Bohuzel pry to neni možné a nahlášená porucha č.30585338 nemohla být vyřízena z důvodu přetížení vysílače novými zakazniky a navíc že na vysílače NAPOL a NAVYK se vám nevyplatí posilovat signal.
Nebudu zde popisovat jednání na prodejne O2 v Trutnove s panem Adamem D. a hovor s panem Davidem G./reklamace/protože by mne znovu vyskocil tlak. Na otázku jaké jsou možnosti mne obema pany bylo sdeleno,že mam ve smlouve "až" 20Mg/s ale take od 15kb/s tak proc si ztezuji. Jestli si takto predstavujete řešit plnění služeb které jsem si u vás zakoupil tak vas musím upozornit,že jsme v roce 2021 a opravdu s 15Kb/s si my zakázníci nevystačíme. Vase reklamacni odd. mne nabídlo kompenzaci 100kc na mesic po dobu 1/2 roku tj,vlastne cena za kazdeho noveho zakaznika. Proc neni mozne navyseni kapacity na techto odlehlých vysilacich ktere jsou jedinou moznosti jak se pripojit k internetu a je jasne ze v době online vyuky skol a home office nebude tato kapacita stacit.
Miroslav Pilc
Reklamace na kvalitu příjmu internetuG LTE c.30585338 u O2
Navýšení signalu vysílače nebo finanční kompenzace
|
Tweet |
Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
velice mne mrzí vaše negativní zkušenost. Služba Internet OPTIMAL HD, která pro přístup k internetu využívá LTE síť, je nastavena tak, aby zachovávala rovnoměrné podmínky pro všechny své uživatele (jde o tzv. agregovanou službu). Pokud službu využívá více zákazníků, může docházet ke zpomalení přenosové rychlosti. Toto zpomalení však není trvalé, závisí na aktuálním zatížení sítě. Nemělo by v žádném případě docházet k nefunkčnosti služby, resp. přerušení nebo omezení fungování určitých protokolů nebo služeb. Co se týká posílení vysílače, tak zde se aktuálně neplánuje posílení. V tomto případě bych doporučil zrušení služby a aktivace internetu u např. lokálního poskytovatele internetu, pokud bude výsledná rychlost vyšší. Je mi líto, ale pozitivnější zprávy nyní nemůžeme poskytnout.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Važený Guru,asi jste nepochopil nebo nechtěl pochopit o co vůbec jde.Jednalo se hlavně o dodávané služby O2 CZ a jednání se zákazníkem.Nevím zda je v teto společnosti normální když vám prodaji službu O2 tv a zároveň vás odkazují na to ,že ve smlouvě je uvedeno ,že je možné tuto službu používat od rychlosti 15kb/s. Myslím ,že sledování O2tv asi není možné.Hlavní problém vidím v tom ,že většině zaměstnanců firmy O2 cz nejde o stávajícího zákazníka ale jen o to aby ulovili nové zákazníky a ty stávájící je už nezajímají a proto se k nim takto chovají.Proto doufám ,že když si to zákazníci nenechají líbit a budou psát do medií
jak se tato firma stará o své zákazníky,tak to určitě nové adepty vaší firmy alespoň odradí.
Miroslav Pilc
Vážený pane Pilci,
děkujeme za doplnění a upřesnění vašeho požadavku. Mrzí nás, pokud jste se setkal s jednáním, které popisujete, věřím však, že se nejednalo o úmysl vás poškodit. Operátor, který službu nabízí, čerpá z nabízených možností ve vaší lokalitě, bohužel nelze vždy před zřízením služby odhadnout nebo vyloučit případné budoucí potíže s vytížením sítě. Funkčnost služby přes LTE vám již vysvětlil kolega Patrik.
Omlouváme se vám, pokud došlo při zřízení služby nebo řešení vašeho požadavku, k nějakému nedorozumění.
Mrzí mne to, ale aktuálně ve vaší lokalitě navýšení kapacity nebo rychlosti nabídnout nemůžeme.
Hezký den. Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2 CZ
S ohledem na výše uvedená vyjádření není pravděpodobně možné dosáhnout nějakého oboustranně přijatelného řešení. Z toho důvodu stížnost uzavíráme. Spotřebitel má možnosti dalšího postupu popsané v našem prvním vyjádření.