Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#50054Vymazání osobních údajů z databáze a ukončení zasílání neobjednaných zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před 4 lety

Florián Bielák

Znění stížnosti

Dobrý den,
požádal jsem písemně o ukončení zasílání nabídek a dalších zásilek od Vaší společnosti, které jsem si neobjednal. I přesto mi byl dnes do emailu přišla informace, že mi opět zasíláte balíček.

Zákaznické číslo: 1216863

Když si prohlížím množství stížností na Vaši společnost, evidentně nejsem jediný, kterému zasíláte neobjednané zásilky.

Doufám, že je to poslední komunikace s Vámiz.

S pozdravem

Florián Bielák


Produkt

Ukončení zasílání neobjednaných zásilek!


Požadované řešení

Vymazání veškerých osobních údajů z Vaší databáze, ukončení zasílání reklamních sdělení a zásilek, které jsem neobjednal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 09:48, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2021 15:14, před 4 lety

Vážený pane Bieláku,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že následující zásilka Vám byla odeslána, jelikož jsme neevidovali Vaši žádost o zrušení zasílání produktu. Uvádíte, že jste nám tuto žádost zaslal písemně, ale bohužel jsme žádný dopis od Vás nedohledali. Abychom mohli celou záležitost důkladně prošetřit, tak v případě, že jste dopis zasílal doporučeně, poprosili bychom Vás o doplnění podacího čísla, podle kterého bychom mohli dopis dohledat. Ráda bych Vás ale také ujistila, že pravidelné zasílání produktu bylo ukončeno a další balíčky Vám zasílány nebudou. Avizovanou, již odeslanou zásilku, prosím nepřebírejte a pošta nám ji vrátí zpět. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl k dnešnímu dni zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:23, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 13:17, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.