Společnost


Senzačne s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50056Zboží nedodáno ani po třech měsících, platba předem nevrácena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před 4 lety

Petr Křivánek

Znění stížnosti

Dne 25.12.2020 jsem si u firmy Senzačne s.r.o.
Námestie Slobody 61
Čadca
02201
Slovakia

Telefon: +421 911 733 833
Email: info@senzacne.sk
www.ohromne.cz

objednal a ihned zaplatil online flash disc za 314 kč.
V lednu jsem se emailem ptal, kdy mi bude zboží doručeno a dostal oodpověď, že dodání bude opožděno.
19.ledna 2021 mně došel email od dopravní společnosti GLS, že mi bude zboží doručeno v dalších pracovních dnech. Nic nedošlo.
Urgoval jsem tedy zboží u prodejce.
Odpověď byla, že je na cestě plus sledovací číslo u společnosti GLS. Tam jsem se však dočetl jen to, že je zboží na cestě.
Kontaktoval jsem tedy přímo společnost GLS. kde mě s dohledáním zásilky odkázali zpět na prodejce Senzačne s.r.o.
Ti mě zase řekli, že byl balík odeslán a tedy, ať si jej najdu u GLS.
Na to jsem dne 26.1.2021 písemně emailem zrušil moji objednávku a požádal o vrácení peněz na můj účet.
Dne 27.1.2021 mně došla odpověď od prodejce, že berou na vědomí a částku pošlou na účet.
Od té doby jsem se snažil několikrát na neuskutečnělou platbu upozornit, ale nic nedošlo.


Děkuji
Petr Křivánek


Produkt

Flashdisk Adata UV150 64GB red (USB 3.0) - Kód: PEN2801361


Požadované řešení

Prosím o vrácení částky 314 kč na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 08:48, před 4 lety

Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením kupní smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 16:39, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 10:43, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.