Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem u společnosti MYRON MAXX, s.r.o. dětské boty z důvodu odlepování se podrážky. Boty byly spraveny a zaslány zpět ve lhůtě 30 dnů. Požádala jsem o proplacení poštovného. Obdržela jsem odpověď, že pokud byla reklamace vyřízena opravou, na úhradu poštovného nemám nárok. Tvrzení porušuje mé právo vyplývající z ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, proto společnost Myron Maxx žádám o proplacení 99,-Kč.
Reklamace R20110004
Proplacení poštovného 99,-Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace. Způsob řešení reklamace v tomto případě nemá na vznik nároku vliv.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitelka nás prostřednictvím telefonické poradny informovala o tom, že společnost jí pohledávanou částku vrátila. Z tohoto důvodu uzavíráme spor jako smírně vyřešený.