Společnost


MYRON MAXX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50057Neproplacení poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před 4 lety

Lucie Borská

Znění stížnosti

Reklamovala jsem u společnosti MYRON MAXX, s.r.o. dětské boty z důvodu odlepování se podrážky. Boty byly spraveny a zaslány zpět ve lhůtě 30 dnů. Požádala jsem o proplacení poštovného. Obdržela jsem odpověď, že pokud byla reklamace vyřízena opravou, na úhradu poštovného nemám nárok. Tvrzení porušuje mé právo vyplývající z ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, proto společnost Myron Maxx žádám o proplacení 99,-Kč.


Produkt

Reklamace R20110004


Požadované řešení

Proplacení poštovného 99,-Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 08:43, před 4 lety

Pokud spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající je povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace. Způsob řešení reklamace v tomto případě nemá na vznik nároku vliv.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 16:40, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2021 11:01, před 4 lety

Spotřebitelka nás prostřednictvím telefonické poradny informovala o tom, že společnost jí pohledávanou částku vrátila. Z tohoto důvodu uzavíráme spor jako smírně vyřešený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.