Společnost


DOBRÉ KNIHY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50064Nereaguje na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2021, před 4 lety

Pavla Němečková

Znění stížnosti

Dne 2.3.2021 jsem na obchod@dobre-knihy.cz poslala dotaz k možnosti reklamace zakoupeného zboží - puzzle, které bylo křivě rozříznuto, takže obrázek po celé délce nenavazoval přesně. Přiložila jsem fotografie. Následující den mi přišla odpověď, že děkují za zaslané fotografie, předají je výrobci a mám vyčkat na jeho reakci. Na konci března jsem se opět emailem připomněla a zeptala se, jestli se výrobce stále neozval. Odpověď už nepřišla, uvedený telefon v uvedené době nikdo nezvedá, nebo je nedostupný.


Produkt

Puzzle panoramatic - Roháče, 2000 dílků, výrobce Dino


Požadované řešení

Ráda bych se dozvěděla vyjádření výrobce a případný návrh řešení z jeho strany. Puzzle už jsem z velké části poskládala (než jsem na vadu přišla) a připadá mi proto fér domluvit se na nějaké slevě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 12:08, před 4 lety

Pokud spotřebitel uplatnil u prodávajícího reklamaci v souladu se smluvními podmínkami, má prodávající povinnost vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy ze strany prodávajícího a spotřebitel má tak právo od smlouvy odstoupit. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že se reklamaci pokoušel v souladu se smluvními podmínkami u prodávajícího uplatnit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 11:54, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 10:53, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.