Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdržela jsem do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky,
s upozorněním, že zásilky bude na poště nejpozději do 31.3.2021.
Poslední den úložní doby jsem se na poštu dostavila a tam mi oznámili, že zásilky již před 8 dny odeslali zpět odesílajícímu. Důvodem, prý bylo, že zasílající požadoval kratší úložní dobu. Tato ovšem na výzvě zohledněna nebyla. Protože byla ten den na této poště i zásilka pro mého muže, ověřila jsem si, že tato zásilka bude na poště skutečně do 15.3.2021, tak jak je na výzvě k vyzvednutí zásilky, protože odesílatel nepožadoval zkrácenou úložní dobu. Včera , tj. 12.3.2021 si jel manžel doručenou zásilku vyzvednout, a bylo mu řečeno, že zásilka byla dne 9.3.2021 odeslána zpět.
podací číslo RR774658363CZ
Zjištění, kde se stává chyba, a vystavení potvrzení, že jsme tuto zásilku nepřevzali, pro případ soudního sporu a kdo vlastně byl odesílatel, abychom ho mohli kontaktovat s oznámením jak česká pošta jeho zásilku doručovala.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.