Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Opětovně nedoručili balík, i když jsem byl celý den doma a zvonky fungují. A není to prvně.
A na uvedeném telefonu to v 17.30 nikdo nezvedá.
-----------------
Vážený zákazníku,
dne 20.11.2014 jsme učinili pokus o doručení zásilky Balík Do ruky s podacím číslem DR0150273092C od podavatele SOFTCOM GROUP, spol. s r.o..
Doručovací pokus na adrese 1. máje 867/5, 74801 Hlučín nebyl úspěšný.
Vaše zásilka je uložena a připravena k vyzvednutí na poště:
Školní 1076/4
74801 Hlučín
Hodiny pro veřejnost pro vyzvednutí zásilky:
Po 8:00 - 18:00
Út 8:00 - 18:00
St 8:00 - 18:00
Čt 8:00 - 18:00
Pá 8:00 - 18:00
So 8:00 - 12:00
Ne zavřeno
Tel.: 595020614
Počet dní, po které bude Vaše zásilka uložena (úložní doba): 7.
Zásilku si vyzvedněte nejpozději do 27.11.2014.
Nevyzvednete-li si zásilku do výše uvedeného termínu, bude zásilka vrácena zpět odesílateli.
Stav Vaší zásilky můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Česká pošta.
Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek.
Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Balík Do ruky, DR0150273092C, 20.11
Ať se to již neopakuje. Nechci chodit na poštu, když nemusím stát fronty ve vedru a bavit se s protivnou obsluhou u přepážek.
Chci kompenzaci za svůj čas.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.